Cross trening

Jest to intensywny, dynamiczny, wszechstronny trening wytrzymałościowo-siłowy stworzony, aby pomóc osiągnąć lepszą ogólną sprawność fizyczną i przygotować na różne wyzwania. Program opiera się na intensywnych i zróżnicowanych ćwiczeniach, a jego celem jest osiągnięcie lepszej ogólnej kondycji i parametrów wytrzymałościowo-siłowych. Dzięki wysokiej intensywności, różnorodnym doborze ćwiczeń, stanowi ciekawą alternatywę dla monotonii klasycznego treningu siłowego czy aerobiku. Cross trening to świetny sposób na oderwanie się od codziennej rutyny. Mnogość ćwiczeń daje praktycznie nieograniczone możliwości konfiguracji i modyfikacji całego treningu, nie pozwalając na nudę. Wszechstronne zastosowanie różnorodnych przyborów, takich jak hantle, gumy, skakanki, stepy, bosu, sztangi, piłki itp. zapewnia nie tylko urozmaicony trening, ale również sporą dawkę dobrej zabawy. Lekcja Cross trening ukierunkowana jest na ogólną poprawę kondycji i sprawności, poprawę wytrzymałości i siły, spalanie tkanki tłuszczowej i poprawę koordynacji ruchowej, gibkości i równowagi

Dla kogo? Skierowany do osób szukających nowych wyzwań, którym niestraszne jest zmęczenie.